vineri, 4 ianuarie 2013

Un nou an ... La multi ani, an ce te prefigurezi interesant !!!

A trecut 1 an de cand nu te-am mai vizitat ... De ce ??? Poate pentru ca a fost un an ... bulversant prin evenimente ce trebuiau sa aiba loc mult inainte de acest an, dar carora n-am avut puterea sa le dau curs ... Trecut, prezent ... viitor ... joc nebun in hora vietii ... si tu un biet actor de mana a doua ce-ncerci sa te ridici la nivelul prestatiei de Oscar pe care ti-o pregateste viata ... O despartire ... o stare deliranta, durerea aferenta despartirii, cautari ... oboseli ... reveniri ... poticneli ... si apoi intr-un final ... asezarea pe un fagas relativ normal ... Si totul este trecut ... Un trecut pe care-l respect si incerc sa-l tratez cu toata consideratiunea unei etape de viata ce a durat mult prea mult dar care asemenea apei mi-a modelat intr-un anume fel caracterul ...


Cine sunt ??? Ce sunt in acest inceput de an ? Sunt tot eu ... poate un pic mai ... otelita, imbatranita, obosita ... si dornica sa invat drumul acesta al linistii ...

Bun !!!!!!! Am terminat cu trecerea in revista si cu reintroducerea in decorul rece si sec al bloguitului ... orice ar insemna asta ... :))

A-nceput un nou an ... caruia ii uram la buna venire si te rugam fi bland si bun cu noi ... suntem obositi de toata desfasurarea de "forte" prin care ne-a plimbat anul ce a trecut ... Iti multumim ca ne aduci noi inceputuri ... Iti multumim ca ai venit aducand un suflu nou de usurare si curiozitatea desfasurarii celor 365 de zile care-ti apartin ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu