luni, 14 ianuarie 2013

Cel mai greu cand incepi o noua postare este sa o ... numesti ...
Nu stiu cum sa-i spun acestei postari si in aceasta secunda nici nu vreau sa-i spun in vre-un fel ...
Ascult melodia Magului care imi umple nu numai incaperea in care ma aflu ci imi incarca sufletul ... Pasarile Paradisului ... Fumoasa melodie ... venita parca din Insula magica ... adusa de Isis ... purtata pe aripile pasarii Phoenix ...

Astazi sunt trista ... de trei zile nu mai stiu nimic de un prieten drag ... nu-mi doresc decat sa fie bine ... atat ... In rest o zi nespectaculoasa ... doar o alta zi ...



De fiecare data cand deschid blogul am cuvintele undeva atarnand ca margelele pe sir asteptandus-si randul la brodat ... Mi-am dorit sa scriu, iar acum parca toate margelele s-au risipit intr-un mod haotic ...
Cred ca astazi vreau sa vorbesc despre lumea virtuala ... o lume a nimanui apartinand tuturor ... Ce-i nelalocul ei in aceasta lume virtuala ??? Faptul ca nu-l poti vedea pe celalalt, faptul ca nu-i poti atinge privirea si scruta inima in timp ce sta de vorba cu tine ... La inceput spatiul virtual era perceput ca o gaura neagra ce "strica" suflete ... dar adevarul este ca de fapt este un mediu mai mult decat prietenos daca iti permiti sa ramai intact credintelor personale ... sa poti rade si sa nu te implici mai mult decat este cazul ... In final ... viata este o intreaga loterie incepand de la parinti si continuand cu prietenii reali si ajungand chiar si la prietenii virtuali ... Oamenii sunt intr-atat de sinceri cu tine cat sunt de sinceri cu ei insisi ... Alegerile iti apartin ... alegerea prietenilor, alegerea modului cum interactionezi cu acestia, cat le permiti sa te cunoasca si cat iti permit sa-i cunosti ..
Nu vad nimic rau in virtual ... Nu vad nimic rau in transpunerea relatiilor virtuale in realitati ... nu vad nimic rau in infiriparea de relatii reale ... pana la urma unversul nostru exista atat cat ii permitem noi si este limitat sau expandat doar de mintea noastra ... Cred ca intr-adevar suntem nemarginiti daca permitem o libertate mental emotionala ... o libertate a sufletului ...a frumusetii si a inocentei care exista cuibarita undeva in interiorul nostru ..

 Este luni, este o noua zi dintr-o noua saptamana a noului an ... Totul este nou si totul poarta izul neegalat al noului ... Prieten drag ... eu inca mai astept vesti de la tine ... dorindu-mi sa fii cat se poate de bine . :)

O seara placuta sa aveti !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu