miercuri, 9 ianuarie 2013

Poezie ... parodie ... ciocolatie ... cu vanilie ..


Indoieli

Cand ceasul prima oara a sunat
Seninul cerului nastea o stea
Era-nserare … nu era … pe cer mandra statea
Apoi incet incetisor … minutele s-au scurs
Si ceasul iarasi a sunat … la fel ca un recurs
De data asta sa va spun ca soarele era ?
Sau poate ca doar eu vedeam ceva ce … nu era
Dar astrul zilei jucaus fereastra-mi lumina
Si eu dormind as fi dormit si ea nu ma lasa
Ghidusa, calda-n asternut degraba se-ascundea
Pe fata mea, pe trupul meu senina se-anina …
Ma gadila incetisor si tandru imi soptea
Trezeste-te dulce odor ca este vremea ta …
Cum vremea mea ? am intrebat speriata, incetisor …
E timpul doar sa te trezesti … E vreme de amor …




Nedeslusiri ...



Atunci cand vezi doar vorbe ce se izbesc de tine ...
Cand intelesul lor tu il transformi in rime ...
 Cand cei ce stau pe-aproape si-ncearca sa-nteleaga ...
Cuvintelor  cantare si slova lor intreaga...
Cand cauti pe de-antregul sa intelegi ce-i scris ...
Si cand cuvantul este dar nu e de ajuns ...
Ramai tacut pe margini imaginand o lume …
In care adevarul ai vrea sa poarte-un nume..
Dar adevarul nostru nu este tot acelasi …
Ci doar o-nlantuire ce-aduce doar a pasi …
De ce sa ma mai chinui sa inteleg minunea ?????..
Cand Universu-I Unul si Mintea-I numai Una ..
Cand tot ce este nu e si tot ce-ai vrea sa fie
E doar balon de spuma o urma de magie
Venita din cea lume ce nimeni nu o stie
Dar care mintea o incita  sa faca poezie
Si pusa in proza scurta sa spuna doar nimicuri
Incinsa-n vorbe grele pandind a lor atacuri …
E liniste si pace cu cuvantari de greieri
Ma-ntreb cum oare vorbesc si nu au cereri
In care sa intrebe si la cuvant sa-nscrie
A lor dilemma care ar fi doar parodie
O parodie muta caci n-au a se sfadi
Si adevarul lor doar ei il mai pot sti
Caci noi cu-a noastra lume si-a noastre intelesuri
Ne vom sfadi intr-una in proza si in versuri …





30.09.2012

Cine sunt azi ?
Ma descompun in silabe
Si apoi ma recompun intr-un vers
Cine sunt azi ?
Mi-am pierdut poezia si hazul
O lacrima siroind pe obraz
Cine sunt azi ?
Sunt doar urma lasata aiurea
Intr-un prezent cu iz de trecut
Cine sunt azi ?
Sunt numai minciuna
A ceea ce ieri n-a fost azi … 

09.01.2013

Cine sunt azi ?
Cioburi lipite in univers infinit
Un zambet firav ce se-anina la asfintit 
Cine sunt azi ?
Sunt mai altfel ca ieri
Ma misc baletand printre adieri 
Cine sunt azi ?
Doar ecoul a zilelor ce-au trecut
Lacrimi si vise a tot ce s-a petrecut





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu