joi, 21 februarie 2013

Poezie ... blonda ...



Cat imi place poezia
Nu pot face din ea arta
O privesc din clarul lunii
Ca pe-o stinsa harpa  
Si ma mir, ma minunez
Cum as putea s-o creez ???
Doar creata a tot fost,
Eu as face-o far’ de rost …
Ma inghesui  eu  cu iubirea,
Ma-ncearca nedumerirea
Ce-I iubirea ??? E o stare ??
 Sau doar simpla inselare ???
Ca sa stii ca esti iubit
Si sa fii chiar fericit
Ai  nevoi doar materiale ????
Un banut, o sezatoare …
Nu din celea de sezut
Ci din celea de gemut
Si ma-ntreb cu rea stiinta
Dar cu cea buna credinta
Sa iubesc ? Sa nu iubesc ???
Bani nu am si nu-ndraznesc …
De gemut as incerca
Teama mi-I ca as claca
Si n-ar fi o sfaraiala
Poate doar o fasaiala
Eu iubesc … asta o stiu …
Felul meu e-un fel diliu
Caci mi-I dor de cea persoana
Si-mi doresc sa stiu ca-I bine
Chiar de nu stie de mine
Imi doresc sa-I fie viata
Cum dulce e dimineata
Imi doresc ca-n orice zi
Ca un copilas sa fii …
Poate ca ma-nsel din nou
Si nu e iubire zau …
Caci oftaturi si gemuturi
Sunt ca cele azimuturi
Prin acele asternuturi
Iar de bani ce sa vorbesc  ?
De criza nici nu-ndraznesc
Sa aduc macar si vorba
Oala nu mai are ciorba
A secat chiar si oceanul
Poti sa dai si cu ciocanul …



Corectie ... bruna ... :D
 
"Cat imi place poezia
 Sublima forma de arta 
O privesc din clarul lunii 
Coarda pe o stinsa harpa 
Si ma mir , ma minunez
Coarda , cum sa acordez ..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu