joi, 14 februarie 2013

14.02.2013 In ajun de ziua ficei mele

Astazi am un zambet tamp pe fata ... ochii umezi ... si o durere imensa in suflet ...

Nu ... nu-i de la ziua de import sarbatorita astazi de catre cei ce-si poarta fluturii in stomac ... este pentru ca acum 21 de ani inca mai purtam in pantec cel mai minunat cadou pe care ti-l poate oferi viata ... fica mea ...
Maine este ziua ei ... o zi pe care am adorat-o an de an de 21 de ani incoace ... atata doar ca ea nu stie ... si daca i-as spune nu ar crede ...
Viata este cateodata ciudata ... si trebuie sa i te supui ... iar supunerea mea a venit prin a-i ceda confortului partea iubirii ... cateodata balanta este decalibrata ... viata este aparent nedreapta si talerul cu care se masoara toate sunt doar suferintele personale ... A ramas sa fie crescuta de bunica ei atunci cand fiul meu s-a nascut ... am suferit enorm zi dupa zi neavand-o langa mine ... nu i-am spus niciodata, poate din lasitate sau poate doar pentru ca am sperat sa inteleaga atunci cand va ajunge la varsta maturitatii ... I-am spus si i-o repet intr-una ca o iubesc dar ea are nevoie de dovezi materiale ... dovezi pe care eu nu le posed ...
Nu vreau sa fiu nedreapta ... nu vreau sa judec ... nu stiu ce este in sufletul ei, dar stiu ce este in sufletul meu ... sunt multe lacrimi ... rauri de lacrimi ce nu va face apropierea mai facila ...





La multi si fericiti ani mica mea minune si marea mea iubire ... sa-ti fie drumul presarat cu flori si cu iubire ... sa zambesti vietii cu bucuria inocentei si a iubirii zi de zi si ceas de ceas ... Sa traiesti minunat si sa existi frumos ... sa fii fericita si soarele sa-ti surada in fiecare zi ... sa fii sanatoasa si sa ramai minunata draga mea ... TE IUBESTE MAMA ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu