luni, 25 februarie 2013

Intrebari ...

De fiecare data cand sunt pusa intr-o atare situatie ca si cea de acum ma simt proasta ... proasta cu adevarat ... Parca-mi pierd uzul ratiunii si inteligenta se scurge densa ca si smoala ramanand doar o ceata fara esenta si substanta ...
Nu stiu ... Oare care este logica existentei ?? Oare care este logica vietii ??? Doar sa te chinui ??? Doar sa-ncerci sa faci lucrurile sa functioneze pentru a constata la sfarsit ca tot angrenajul pe care incerci sa ridici fiecare zi este unul defect ???
Am functionat dupa un plan bine pus la punct ... Am urmat o gradinita, apoi o scoala ... si-nca una ... apoi m-am casatorit ... am devenit mama ... o data...si-nca o data ... Am incercat sa fac sa functioneze ... n-a functionat si a durat 21 de ani sa se descentreze toata constructia stirba si subreda la care mai adaugam zilnic inca o caramida ... iar la sfarsit cand in sfarsit cosmarul de a ridica ceva defect s-a prabusit am ramas cu un gust amar ...
Experimentez refuzul ficei mele de a mai avea de-a face cu o mamacare dupa parerea ei a gresit si persista in greseala .. experimentez dorinta fiului meu de a avea cat mai multi bani ... pentru ca este intr-un cerc de copii cu bani ... iar eu sunt niciunde ... intr-o incercare disperata de a fi peste tot ...
Cine sunt eu ??? habar nu mai am ... De ce sunt ??? Nici asta nu stiu pentru ca ori de cate ori imi dau raspuns in acest sens, bucla se-nchide si ma trezesc prizoniera si tributara nemultumirilor celorlalti ... Ce pot face pentru ca lucrurile sa fie bine ??? Poate doar sa ma mai nasc o data ... poate sa ma reinventez si sa sterg tot ceea ce sunt pentru a face loc a ceva ce vor ceilalti sa fiu ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu