joi, 22 august 2013

Life is 10% of what happens to you and 90% of how you react to it.



Ce s-antamplat ???
Nimic mai simplu ... si totusi extrem de elaborat si complicat pentru mine ...

10% ... o invitatie platita spre a sta 1 saptamana la Copenhaga ... Wow !!! Wow !!! Wow !!! Nu ... nu mie ... si totusi ... ba da ... tie ... Wow !!! Oare ce-am facut sa merit aceasta clementa pe care mi-o acorda viata ??? Habar nu am ... si o luna am plutit intr-o stare de nedescris ... O bucurie care mi-a invadat fiecare celula si o stare de recunostinta minunata fata de cel care mi-a oferit un asemenea dar si fata de divinitatea care a permis ca acest lucru sa se intample ...



90% reactia de dupa ... Ma sufoc si somatizez o stare de neputinta manifestata prin rau fizic ... De ce ??? Pentru ca ... Offfff, sunt atat de multe de spus ... si mi le tot spun si mi le tot repet si iarasi o iau de la capat si imi traiesc neputinta si durerea de a constata ca ... din toata frumusetea vizitei am ramas cu partea ei mai putin inteleasa ... ... si constat ca suntem destul de ciudate in manifestari ... sau doar eu . :D

10% ...
 - Fii atenta ca-ti iau bilet de avion pentru 9 august ... Vreau sa vii aici la Copenhaga, vreau sa vezi si sa traiesti si altceva ... sa te bucuri de starea pe care ti-o da lumea daneza ... Uite, vii vineri si luni esti inapoi ...
- Wow !!! Ce sa zic ??/
- Zi doar da si am si luat biletul de avion ...
- Stii ??? Te rog sa nu razi de mine ... dar ... mi se pare atat de putin ...
- Vorbesti serios ??? Poti sa-ti iei o saptamana ???
- Vorbesc maine la munca ...
- Hai vorbesti si sa-mi spui ... m-as bucura atat de mult ...

Era mai mult decat mi-as fi putut imagina ca fiind posibil ... Eu, o femeie trecuta de prima tinerete ... sa primesc un dar la care nici macar nu am visat ... si totusi ... am ajuns acasa si cu naturalete i-am spus fiului meu ... Am primit o invitatie la Copenhaga de la un barbat pe care nu am de gand sa o refuz ... Dupa un moment de tacere acesta mi-a spus: - Ok ! Vreau numele, poze, adresa si nr de telefon ! ... .... Am constatat cu aceasta ocazie cat a crescut fiul meu si am mai constatat ca incepe sa judece ca un adevarat barbat fara a mai avea nimic din dependentele unui copil ... si sufletul meu a zambit facand aceasta constatare ...
Lunea, i-am spus colegului meu ca voi pleca o saptamana la Copenhaga, fara sa intampin rezistenta din partea acestuia si fara multe intrebari ...

I-am trimis mesaj si am primit biletul pe mail ... Au urmat zile de zbor si de plutire .. vorbeam ore intregi la telefon intr-o incercare de cunoastere ... si a fost minunat ... si ... a trecut ...

Cateodata ... dar de fapt nu ... cateodata .... De cele mai multe ori, proiectezi in situatii si in relatii... si asta-i destul de pagubos pentru viata traita ... Proiectiile sunt un amalgam de stari ce nu au legatura cu ceea ce esti de fapt si nici cu ceea ce manifesti ...



Am trait o experienta fascinanta lovindu-ma de o lume calma si incantatoare prin linistea pe care o simteam ... Intr-o tara pe care noi romanii o putem asocia unei biserici in fata careia te-nchini si pleci nepermitandu-ti luxul de a ramane prea mult prin zona datorita preturilor deloc nesemnificative ... am experimentat o stare de bine pe care nu o mai traisem de mult ... omul care mi-a oferit aceasta sansa s-a dovedit a fi un OM cu adevarat minunat si foarte atent facandu-mi sederea o adevarata incantare ...

90% ... dupa aproape o saptamana ??? Senzatia ca nu voi intelege niciodata cu adevarat oamenii ... senzatia ca undeva am un fir scurtcircuitat unde mi se-ntrerupe bruna de acceptare si de intelegere ... Dar ... toate trec ca doar de aceea avem o putere atat de mare de regenerare ... altfel am fi niste zombi traitori lipsiti de emotii si sentimente cu o moaca tampa de "aaaa" si fara capacitatea de a merge mai departe decat tarandu-ne intr-o stare de neputinta ...

Si suntem atat de egoisti si centrati pe starile noastre, pe problemele noastre incat pierdem trairile celorlalti, problemele si nevoile acestora ... risipindu-ne in stari de suferinta nereale si total nesemnificative in raport cu ceea ce au sau traiesc ceilalti ... Voi incerca pe viitor sa fiu mult mai atenta in jurul meu si va trebui sa renunt la ceea ce aparent imi aduce suferinta ... doar dintr-o stare de neintelegere generata de abisurile neuronale ale  mintii femeiesti .

100% ??? VIATA ESTE MINUNATA SI MERITA TRAITA ... atat ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu