luni, 8 aprilie 2013

Iubirea


Iubirea ... a fi indragostit ... a exista din iubire si prin iubire ...
Vreau sa iubesc profund, pasional ... o contopire completa nu numai a simturilor ci si a fiintei ...
Vreau sa ma-mplinesc prin iubire, fara frici, fara doruri, fara impuneri, fara cerinte, fara asteptari si fara iluzii ... sau deziluzii ...
Candva demult am fost intrebata ce cred eu ca este iubirea ... si-atunci intr-o stare de ... extaz ... sau poate doar liniste sau haos sufletesc am scris : " Iubirea apare atunci cand nu mai ai nimic in tine ... atunci cand ai pierdut orice speranta ca ai putea intalni in viata aceasta asa ceva ... Iubirea apare ca o binecuvantare a binecuvantarilor, innobilandu-ti sufletul si trecandu-l din purgatoriu in Rai ... Iubirea este sursa vietii, sursa prin care facem sa functioneze fiecare rotita a existentei noastre si prin care aducem muntele la Mahomed doar chemandu-l cu iubire ... Iubirea este atunci cand, sleit de putere, rapus de neajunsuri, saracit de dorinti, gasesti in pustiul vietii tale superba floare a IUBIRII care face ca toate sa redevina VIATA ... Viata traita de data asta intr-un alt mod, intr-o acceptare plina de bunavointa, intr-o stare de beatitudine care te face sa crezi ca ai totul, neavand de fapt nimic material ... Iubirea te-nvata rabdarea, iubirea te-nvata credinta, iubirea te face sa privesti frumosul chiar si in cea mai adanca mizerie ..." Aceasta-i iubirea ... filtrata prin mintea, sufletul si ochii mei .. atunci ...
Ce este iubirea pentru mine acum ??? Am alta varsta si multe experiente au sapat transee in sufletul meu ... Am alte experiente si alte acumulari ce isi spun cuvantul ... dar consimt din toata inima la ceea ce am exprimat atunci ...
Ce este iubirea ??? Iubirea este tacere si contemplare ... iubirea este afundarea in celalalt confundarea fiintelor ... Iubirea este chiar si atunci cand suferi ... dar intelegi ca suferinta ta nu are nici-o legatura cu iubirea pentru ca iubirea nu doare ... pentru ca iubirea este constructiva si nicidecum distructiva ... Iubirea este reparatoare pentru ca poate diminua pierderile unei existente anoste ... Ca sa iubesti profund trebuie sa-nveti sa te accepti, sa te simti bine cu tine insuti ... sa experimentezi iubirea cu tine pentru a stii ce sa daruiesti celuilalt ... nimic din ce nu ti-ai darui tie insuti ... Iubirea inseamna libertate ... Iubirea inseamna sa-l iubesti pe celalalt nu cum vrei tu ci cum vrea el ... inseamna sa-i permiti celuilalt sa existe liber atat cu tine cat si in afara ta ... Iubirea nu inseamna doar apropierea fizica de celalalt ci si cunoasterea celuilalt si acceptarea lui ... Iubirea ramane singura constanta ... a existentei in doi ...
Poate gresesc ... Poate spun multe fara a spune nimic in fond ... Poate este doar identificarea mea ce nu are legatura cu nimeni altcineva si cu starile traite de altii ... dar ... sunt eu si am dreptul de a ma exprima in felul meu si-n dreptul meu ...


2 comentarii: