sâmbătă, 6 aprilie 2013

Amintiri din virtual ...



Asta ascult acum ... :)))
Suna bine ... Nu-i asa ???
Au avut cateva sclipiri cei de la Holograf daruindu-ne un inel, recunoscand ca si baietii plang cateodata ... si de ce nu ... cat de departe sa-mi duc linistea ... :D
Am terminat Oshawa intr-un mod ametitor ... in ultima zi n-am mai rezistat si mi-am luat niste prune uscate si am mai ciugulit niscaiva salata de varza acra ... N-am mai slabit nici macar un gram din contra as putea spune ... :)))
Concluzie ??? Sunt racita, am o stare de continua somnolenta ma identific cu vremea de afara intr-un mod ciudat ... Prin urmare ... sunt varza :)))
Hmmmm, dar nu asta vroiam sa scriu ... prin urmare, schimbam tonul discutiei ... si cum altfel decat imprimand un alt ritm ...


Deci ... tembelisme adolescentine ... Am hotarat sa iau pauza de fb ... De ce ??? Pentru ca ... incerc sa-mi dau seama ce anume ma atrage in aceasta lume total virtuala ... de ce ma intorc iar si iar in orice fel si-n orice mod in acest spatiu ... Probabil pentru ca ma atasez de oamenii pe care-i simt, poate pentru ca-mi alunga multa singuratate ... poate pentru ca este modul meu de a acumula cunostinte intr-un fel interactiv care ma obliga sa gandesc ... sa simt ... sa exist la fel de real cum o fac si in viata de zi cu zi ..
Cum sunt ???Asa cum am spus ... ca vremea de afara ... inourata cu scurte reprize de soare si averse locale ... si mi-i somn ... mult somn .
...........................................................................................................................................................

De ieri am inceput sa mai scriu ... habar n-am de ce o fac ...
Este urat afara si ma simt ca intr-un vas esuat in larg pe o mare involburata ... N-am stiut nicicand face altceva atunci cand m-am simtit in deriva decat sa plang ... sa ma curat si sa curat ceea ce-mi inegureaza apele si cerul ...

2 comentarii:

  1. Cu mici excepţii, stările noastre se aseamănă. Destul de ciudat, nu crezi?
    Mai nou, am început să gândesc într-un alt registru: caut un loc unde să pot vorbi DOAR cu mine. Poate sună aiuristic, însă asta simt acum: o nevoie de dialog interior. Şi cumva aş vrea s-o imortalizez, s-o păstrez pentru mai târziu, ca s-o pot reciti. Fără pretenţii artistice, doar ca să reevaluez aceste momente.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta fac eu aici ... Vorbesc cu mine ... Se leaga de cineva dialogul meu interior ? ... E bine ... Nu se leaga ? Este tot la fel de bine ...
    Sunt observatoare a trecerii mele prin aceasta existenta . Cat de bine exist sau cat de bine observ ? Este lipsit de importanta pentru ceilalti dar pentru mine are un sens .
    Probabil ca da ... ne-nvartim intr-o lume rezonanta ... o lume in care atragi oameni asemanatori tie intr-un fel sau altul ... Esti depresiv, vei atrage oameni depresivi, chiar daca aparent sunt happy ... Esti radiant, vei socializa cu oameni radianti si solari ... Atragem oameni asemanatori noua sau oameni care au nevoie de vibratia transmisa de noi ...
    Deocamdata doar exist eu cu mine impartasind un mediu virtual cu ceilalti .

    RăspundețiȘtergere