sâmbătă, 30 martie 2013

Impresii de "calatorie" ...


Eeeeee ??? Cum vi se pare ??? Nu-i asa ca va apuca dansul si vi se schimba starea de spirit ??? In bine, evident !!!! :D

Deci ... in urma cu ... hmmmm ... ceva ani ... intr-o maternitate, undeva in aceasta tara .. printre multii prunci veniti pe lume m-am numarat si eu :D ... Oky doky, nu prezinta importanta acest lucru pentru nimeni altcineva decat pentru mine si mama mea ... dar ... astazi m-am simtit magic si vroiam sa va fac partasi la magia mea .

A fost o zi la superlativ in contrast flagrant cu vremea de afara ... o vreme ce mi-a daruit fulgi de zapada ca-n mijlocul iernii . Am primit multe telefoane si multe urari ... a fost minunat . :)



Iar astazi este acel maine de ieri ...cu multe impresii la purtator, cu senzatii, cu decantari ... Sunt doar un astazi cu o incarcatura minunata a zilei ce-a trecut ... Perceptia zilei este una calma, lipsita de freamat, de emotii, de tristeti sau bucurii aferente unei treceri pe alt plan al biologicului si al psihicului ... Adunam in fiecare etapa de viata impresii, experiente, senzatii pe care le acumulam si le asezam frumos intr-un bagaj biologico-emotional, incomod trairilor copilului interior ... Adeseori timpul scurs de la nastere pana intr-un anumit moment nereprezentand altceva decat o statistica, ce nu te include si pe tine, ci doar o trecere a unor ani ... Binenteles ca la nivel biologic incepem sa dam rateuri, binenteles ca mentalul se slefuieste aidoma diamantului si experientele fac din noi o carte cu multe pagini in biblioteca vietii ...
Ma distreaza din ce in ce mai mult toata aceasta trecere in revista a unor sentimente ce nu intereseaza pe nimeni si cateodata nici macar pe mine, atata doar ca ma situez la nivel de observator pe margine, urmarind si transpunand in cuvinte niste trairi interioare ...

Ce-ar mai fi de zis ???Doar o scurta tacere pana la o noua revenire :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu