joi, 30 mai 2013

Nu exista moarte, nu exista boala ... nu exista, nu exista ...

La un moment dat am inceput sa caut ? Ce-am cautat ?? Sa-nteleg ... Sa-mi explic anumite fenomene sau pur si simplu stari interioare, exterioare ... stari care nu-mi dadeau pace ...
Ce-am gasit ???
Greu de spus in cuvinte ... poate doar printr-o poveste ...
La inceput era haosul ... si-n haos exista atata dezordie si agitatie incat nu stiam de unde sa ma iau si unde sa ma pun ... Apoi a venit un ceva ... si acel ceva a functionat ca un repertoar asezand lucrurile intr-o ordine prestabilita ... compartimentand si punand fiecare lucru pe un fagas ... normal sau anormal n-as putea sa spun, pentru ca s-ar putea sa fiu cumva subiectiva ... deoarece pentru mine este chiar o stare de normalitate ... pe cand altora le par total anormala si ciudata, dar ... nu este problema mea cum ma percep cei din jur, ci doar a lor ...
In aceea perioada am fost cuprinsa de o frenezie de a explora taramurile spirituale, care-mi pareau aidoma castelelor din "o mie si una de nopti" ... miraculoase si fascinante ... M-au ajutat explorarile mele pentru ca mi-au ordonat cumva intr-un anume fel vulcanul care eram ... creindu-mi o bresa de care nici macar n-aveam habar ... Un fel de Zona crepusculara a subconstientului concretizata printr-o stare de Flower power ... Era o stare absolut sublima si ... ups, necaracteristica fiintei mele ... Razboinica si aventuriera se transformasera in pacifista si iubitoarea in ... calmul ireal al unui vulcan ... ce parea a se fi stins ... Nerecunoscandu-ma am inceput sa-ntreb oamenii "Oare voi reveni la normal?" ... L-anceput era distractiv ... sa zbori, sa canti atunci cand altadata tipai, sa gasesti solutii fara sa abuzezi de nervii din dotare, sa-mpaci acolo unde apareau "furtuni" ... Avea un singur inconvenient ... ii exasperasem pe toti din jur cu aceasta stare, iar eu ma simteam ca o coca ce se umfla intr-un vas prea stramt ...
Din pacate ca si orice lucru fantastic sau bun si acesta s-a sfarsit la un moment dat revenind in proportie de 80% la starea initiala ... N-am mai fost niciodata la fel de atunci :)


Apoi au inceput cautarile ... 
Si-am cautat si m-am entuziasmat ...
Si am crezut si m-am volatilizat ... solidificandu-ma la loc ... M-am rugat, am meditat, m-am recompus si m-am reinventat rezultand in final un produs a ceea ce am simtit ca-i ok pentru ceea ce sunt eu in acceptiunea existentei mele ...
Primesc mailuri de pe o multime de grupuri spirituale ... unele mai spirituale ca si celelalte, unele mai mobilizatoare sau mai medumice ... si ceea ce constat este ca singurul filtru valabil ca-n orice situatie este filtrul personal ... Ca de fapt spiritualitatea este psihologie-filozofie si ca dincolo de tot ceea ce primesti sta doar credinta personala ...
"Intram in dimensiunea a cincea", "devenim imateriali", "nu exista moarte " ... lucruri care nu au nici-o posibilitate materiala de exemplificare, dar de care se face abuz pe toate aceste grupuri ..
Nu mai judec cel putin la nivel constient pe nimeni chit ca mintea mea o mai ia cateodata razna si incepe sa rationeze si sa despice firul in paispe ... dar ... ma opresc si-ncerc sa ma pun in pielea celuilalt si atnci imi dau seama ca de fapt nu stiu nimic din ceea ce este sau ceea ce face el ... Ma retrag si-mi vad de treaba ...
A da ... si boala ... Am incercat sa urmaresc oamenii ... si am constatat ca functie de anumite stari si emotii au o anumita problema localizata functie de starea sau emotia respectiva ... ce n-am reusit inca sa descopar este cum sa-i determini sa-si schimbe atitudinea de asa maniera incat sa-si schimbe si starea de sanatate ... Deci ... exista si moarte si boala ... atata doar ca exista si moduri de a le privi si de a le-ntelege ... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu