vineri, 12 mai 2017

Relatiile

Mda !!! Chestii dezamagitoare indiferent de relatia pe care o ai cu celalalt ... Hmmm !!! Sau poate esti atins de revelatia divina si ajungi la nivelul in  care indiferent de natura relatiei renunti la amagiri ... Dar cine-s eu sa renunt la umanul ce ma caracterizeaza in favoarea divinului ce se profileazaa atat de indepartat ??? Si de ce as face-o ??? N-are sens ... In final cresti ca om experimentand, amagindu-te si lasandu-te dezamagit ... altfel n-ar mai avea farmec experienta vietii .. sau poate da ... Cine sunt eu sa judec ??? Sa arunce primul piatra cel ce n-a fost dezamagit cel putin o data in relatia cu partenerul, indiferent de natura acesteia: parinte-copil, sot-sotie, prietena-prietena, prieten-prieten, iubit-iubita... Aaaaa, mai este si zona de interactiune "hot", virtualul .. o piatra de incercare in care-ti exersezi inteligenta, flerul, intuitia si-n care inevitabil isi baga nasul si emotiile...
E timp de toamna tarzie dezamagiri ce picura usor din cerul amagirilor, prelingandu-se insinuant peste emotiile noastre, antrenand in cursul lor alterarea starii de bine si confort psihic :)

Sa intri cu bocanci in sufletul cuiva, fara ca macar sa ai idee despre ce poate fi vorba... Un triunghi amoros nascut din nevoia de a proteja, un triunghi amoros in care pici fara a avea nici macar cea mai vaga idee ... Am trait experienta asta timp de 2 ani de zile, implicata intr-o "relatie" virtuala in care mi-am pastrat sinceritatea si n-am incercat nici macar o secunda sa fiu altcineva, dar in care am fost perceputa fiind un barbat, de catre partenera mea de discutii ... Astazi am fost confidenta iubirii ei neimpartasite si senzatia pe care o am nu este deloc una placuta ...
Paradoxal, eu sunt .. cealalta ... Cum este posibil asta ??? Habar nu am ... Vrand sa protejez, m-am expus eu si am expus fiinta cealalta, el nebanuind nimic si eu si mai putin ... Nebanuite sunt caile Domnului si ciudate feedbak-uri ni se trimit ... Intamplari cu pretentie de scenarii Boliwood-iene le traiesti ramanand interzis ca-ntrun horror de cea mai ciudata calitate. Nu ma simt bine pentru ea, nu ma simt bine pentru el, nu ma simt bine pentru mine, duhovnicul spovedaniei unui suflet suferind de femeie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu